Đoković : Povreda je sanirana, spreman sam za US Open

Da se prisjetimo zadnjeg mastersa u Cincinnatiju Đoković je bio primoran da zbog povrede ramena preda finalni meč Andy Murrayu u drugom setu.

"To je bila prava odluka. Osećao sam bol i nisam smeo više da rizikujem, jer je US Open blizu. Morao sam da odmorim", rekao je Đoković

On tvrdi da će potpuno spreman dočekati početak takmičenja na poslednjem grend slemu sezone.

"Rame je u redu. Mogu da serviram, udaram forhende i to je dobro. Sve što mi je bilo potrebno je nekoliko dana odmora", izjavio je Đoković.

Novak ističe da će u Njujorku ponovo pružiti maksimum na terenu u želji da posle Australijan Opena i Vimbldona osvoji i treći grend slem trofej ove godine.

"Nije u pitanju nikakva povreda, nema oštećenja mišića, reč je o upali zbog velikog broja mečeva koje sam odigrao poslednjih meseci", saopštio je Đoković, koji je u 2011. ostvario impresivan učinak od 57 pobeda i samo dva poraza.

Nole je na US Openu dva puta igrao finale 2007. i 2010. godine, a poslednji put poklekao je od Rafaela Nadala u četiri seta.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.