ATP Montreal: danas Federer vs Tsonga


J.W. Tsonga
Švajcarac će u trećem kolu igrati protiv Jo-Wilfrieda Tsonge što će biti repriza četvrtfinala Vimbldona.

“Zavisi od uslova u kojima budemo igrali, možda bude noćni meč. Na Wimbledonu se sve rješavalo servisom i forhendima. Razliku je napravilo nekoliko poena.”

Tsonga je rekao da se ništa nije promijenilo njegovom pobjedom u četvrtfinalu Wimbledona.

“On je za mene i dalje najbolji teniser svih vremena, i dalje mi je veoma teško kada igram protiv njega. Naravno da mi pobjede koje sam ostvario u prošlosti pomažu.”

Federer će u Montrealu pokušati da dođe do treće titule na Rogers Cupu, nakon što je ovaj turnir osvojio 2004. i 2006. godine. U drugoj rundi Švajcarac je savladao domaćeg tenisera Pospišila.

“Uslovi su bili teški danas, bilo je veoma brzo, a on je imao podršku publike. On nije imao šta da izgubi. Bio je to nezgodan meč za mene.”

Meč Roger Federer - J.W. Tsonga pratite uživo na LINKU.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.