Đoković:"Nadam se da maske ne smetaju"

Najbolji teniser svijeta pobijedio je u 1. kolu turnira u švicarskom Bazelu Ksavijera Malisea, nakon čega je novinarima pojasnio razlog dugog čekanja na povratak na teniske terene:

- Iza mene je najduža pauza u karijeri i veliki je izazov što sam se vratio na teren. Čestitke Ksavijeru, koji je igrao dobar tenis. Ovo je bio prvi duel, sretan sam što ponovo igram, a vjerujem da ću formu da podižem iz meča u meč – rekao je Đoković i nastavio: - U prvih nekoliko sedmica ništa nisam radio. Možda je samo sedmica i po za pripreme nedovoljno, ali ne tražim nikakve izgovore u pobjedama. To je dio sporta. Ne mogu da se žalim, ovo je najbolja godina u mojoj karijeri.

I ovaj put je Đoković na teren izašao sa maskom, kao poklon gledalištu za "Noć vještica".

- To je sada tradicija posljednjih nekoliko godina i nadam se da ljudima moje maske ne smetaju - rekao je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.