Đoković :" Tek sam počeo servirati 2-3 dana prije turnira"

Novak Đoković rekao je posle pobede nad Poljakom Lukašom Kubotom (6:1, 6:2) u trećem kolu turnira u Bazelu da je odigrao veoma prijatan meč.

"Počeo sam da serviram tek dva-tri dana pre prvog meča na turniru. Još uvek imam problema sa drugim servisom. Najvažnije je da sam se oporavio od povrede leđa, jer je to bio najgori period u mojoj karijeri. Iskreno, nisam još sto odsto spreman i ne očekujem da ću to biti ove sedmice. Međutim, moram da ostanem pozitivan i povećavam ritam i intenzitet u svakom narednom meču", poručio je Đoković.

Đoković je odservirao četiri as servisa na meču, a protivnik je na njegov servis uzeo deset poena.
Ovo je bio veoma prijatan meč za mene. Razumljivo je što nisam imao odgovarajući ritam posle šest nedelja neigranja. Međutim, na današnju igru zaista ne mogu da se požalim. Sutra ću pokušati da odigram još bolje", kazao je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.