Federer: " Ne osjećam bol"

Rodžer Federer kaže da se oporavio od povrede leđa i da je u dobroj formi pred početak Australian Opena.

"Danas sam prvi put trenirao maksimalnim intenzitetom, i juče sam se takođe dobro osjećao. Ne osjećam bol. Bio sam na terenu u petak i igrao, ali još sam bio malo zabrinut. Sada je sve to iza mene, osjećam da sam se vratio u normalu, što je veoma dobro.

"Smatram da mi je igra na potrebnom nivou, mislim da imam šanse da osvojim titulu, ali to ne znači mnogo s obzirom da su i ostali u dobroj formi. Mislim da će neko od prve četvorice ponovo igrati dobro, ali pitanje je ko“, dodao je Federer.

Švajcarac je prošlu sezonu završio u velikom stilu – titulama u Bazelu, Parizu i Londonu.

"Imao sam mnogo dobrih krajeva sezona. Sjećam se da mi je to svaki put pomagalo da u pozitivnom raspoloženju odem na odmor i da imam pozitivan stav na pripremama i početku nove sezone. Veoma često sam uspjevao da dobar finiš sezone iskoristim kao zalet za novu godinu“.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.