Ko je kriv što je Andrea Petković prestala da pleše poslije pobjede?

Andrea Petković poznata je po svom plesu kojim je proslavljala do sada već brojne pobjede,ipak Petkovićeva je samo odjednom prestala da promoviše svoj ’Petko dance’ i od početka sezone pobede je proslavljala u zakucavanja u stilu sunarodnika Bastijana Švajnštajgera.


Mnoge je promena začudila, a Andrea je otkrila da nekima njen ples nije bio po volji.

„Niko mi ništa nije rekao u lice, ali su me stalno pitali da li osećam da tako pokazujem nepoštovanje prema protivnicima. Moj odgovor je bio da fudbaleri proslavljaju golove kako god požele, a i kada ne pobede, niko ne komentariše njihov način proslavljanja. Isto je i u američkom fudbalu i niko im ne zamera. I to je čudno jer Amerikanci dolaze na moje mečeve i navijaju za mene, a sa druge strane im smeta kako proslavljam pobede“, rekla je Petkovićeva.


Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.