Nadal: "Motiv su mi porazi od Đokovića"

Šest poraza u finalnim dvobojima prošle godine od Novaka Đokovića glavni su motiv Rafaelu Nadalu koji ga je držao u pripremama za novu sezonu.
ako je u prosincu osvojio Davis Cup španjolski tenisač Rafael Nadal ipak nije bio zadovoljan prošlom godinom. Glavni razlog za to su porazi od Novaka Đokovića.

"Lani me porazio u čak šest velikih finala, tako da znam koliko me težak posao očekuje i ove godine, ali to mi je i dodatni motiv," izjavio je Nadal.

Španjolac vjeruje da su pred njim bolji dani: "Žestoko sam radio u pripremama za novu sezonu i mislim da sam do sada napravio jako dobar posao. Osim Đokovića, ove godine će biti još nekoliko vrlo zahtjevnih protivnika."

Unatoč porazu u Dohi od Gaela Monfilsa Nadal je spreman za nastavak sezone: "Tada sam se puno duže zagrijavao samo kako bi što više trenirao. Vjerujem da će na Australian Openu sve biti u redu," zaključio je.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.