Nadal: "Na kraju meča nisam igrao dobro"

Rafael Nadal nije bio previše rezočaran nakon poraza od Gaela Monfisa u polufinalu turnira u Dohi.
Španac je rekao je u finišu meča nije imao sreće i da je to odlučilo pobednika.

“Ne mislim da je ovo bio loš meč za mene. U drugom setu sam počeo dobro, počeo sam da radim stvari koje moram da radim da bih dobio meč protiv njega. Na kraju meča nisam igrao dobro. Nisam imao sreće u odlučujućim trenucima."

"On je bio bolji i čestitam mu. On igra zaista dobro”, rekao je drugi igrač sveta nakon poraza.

Sa druge strane, Gael Monfis je još jednom potvrdio da je u odličnoj formi počeo 2012. godinu. Nakon što je jedini uzeo set na egzibiciji u Abu Dabiju Francuz je u Dohi prekinuo niz od pet poraza protiv Nadala.

“Jednostavno, bio sam koncentrisan na moju igru i bio sam agresivan. Danas je sve fukncionisalo kako treba.”

Protivnik Monfisa u finalu biće njegov sunarodnik i prijatelj Žo-Vilfrid Conga.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.