WTA Sydney: Azarenki titula

Victoria Azarenka slavila je u finalu Sydneya nad Kineskinjom Na Li rezultatom 6:2, 1:6, 6:3. Ovo je Azarenki bio deveti naslov u karijeri.
Sve je izgledalo vrlo jednostrano do rezultata 6:2, 1:1 za Azarenku, no tada Li ubacuje u višu brzinu i osvaja pet uzastopnih gemova te nastavlja svoj pohod i u odlučujućem setu, uzevši Bjeloruskinji break na startu.

Ali, Azarenka se uspijeva izvući iz zaostatka i odgovoriti istom mjerom u nastavku te konačno, osvojiti cijeli meč rezultatom 6:3 u trećem setu.

"Bilo je zaista teško. Znala sam da ću u jednom trenutku dobiti priliku, samo sam trebala ostati unutra i boriti se. Prikazale smo izvrstan tenis, Li Na je uvijek opasna i ponovno je to dokazala. Drago mi je da sam je uspjela nadvladati i pobijediti u ovom meču", komentirala je pobjednica pred novinarima nakon trijumfa.

Azarenka je ovom pobjedom poboljšala svoj omjer s Kineskinjom na 3-4 i osvojila deveti WTA naslov u karijeri.

Za kraj, Azarenka je nasmijala novinare jednim odgovorom. Kada su je upitali tko je favorit u Melbourneu po njenom mišljenju odgovorila je: "Vaš je posao da predviđate, a moj da ostvarujem predviđanja."

"Lijepo rečeno", uzvratio je novinar, a Bjeloruskinja se nadovezala: "Hvala. Smislila sam to prije dva dana."

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.