WTA Brisbane: Izjava Klajstersove polije meča sa Anom Ivanović

Kim Klajsters je poslije pobjede nad Anom Ivanović , priznala da joj nije bilo lako poslije “buđenja” suparnice u drugom setu (6:1, 1:6, 6:3).
Nakon lekcije koju je očitala srpskoj teniserki u uvodnih 20 minuta, Belgijanka se našla u velikim problemima kada je počela druga deonica.

“Ana je stvarno promenila mnogo toga u drugom setu. Jednostavno sam je ispustila u tim trenucima, ali iako sam bila u zaostatku, uspela sam da se vratim u život. (Kod rezultata 3:0 za Anu u trećoj deonici) počela sam da razmišljam o tome šta sam to dobro radila u prvom setu i skoncentrisala se na svaki svoj udarac. I - upalilo je”, rekla je Kim Klajsters.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.