Đoković: Nisam ništa posebno uradio na meču s Dimitrovim

Indian Wells 2013: Najbolji teniser sveta Novak Đoković rekao je posle pobede nad Bugarinom Grigorom Dimitrovim sa 7:6 (4), 6:1 da mu je protivnik olakšao plasman u osminu finala greškama. Novak je loše počeo meč, da bi u u drugom setu ušao u ritam koji mu je doneo duel sa Semom Kverijem.

"Počeo sam sporo i loše na startu meča, što nisam očekivao ni želeo. Nisam ništa posebno uradio da bih se vratio u meč, ali me je Grigor vratio u igru sa četiri duple greške na 5:3, kada je servirao za set. Napravio sam brejk i onda sam igrao kako treba u drugom setu. Nije bio baš lep meč za gledanje, bilo je mnogo neiznuđenih grešaka, obojica smo delovali prilično lenjo na terenu“, rekao je Novak posle meča.


On će za četvrtfinale igrati protiv Sema Kverija, što će biti uvertira za Dejvis kup meč između Srbije i SAD koji će biti na programu od 5. do 7. aprila.

"Pobedio me je na poslednjem našem susretu u Parizu pre nekoliko meseci. Tada smo igrali u dvorani i u drugačijim uslovima. Ja sam ga pobedio u nekoliko mečeva, a sada će igrati i pred svojom publikom, ima odličan servis, biće veoma zanimljivo", rekao je Đoković.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.