ATP Cincinnati :Pogledajte kako Roddick (ne)podnosi poraz


Američki tenisač Andy Roddick pokazao je da nije majstor smirivanja živaca. U prvom kolu turnira iz Masters serije 1000 u Cincinnatiju poražen je od Nijemca Philippa Kohlschreibera (7:6, 7:5, 6:1), a usput je potpuno izgubio živce. 


Roddick je prvi set dobio u tie-breaku, a nakon što je izgubio drugi razbio je reket. U drugom gemu zadnjeg seta napucao je lopticu u publiku kada mu je dosuđen prijestup kod servisa. 

Kažnjen je gubitkom poena što je njegovom protivniku otvorilo put prema pobjedi. Ni nakon meča Roddick se nije uspio kontrolirati te je i dalje bjesnio, Kohlschreiber je u čudu napustio teren. 


"Poželio sam lopticu natrag čim sam ju napucao. Siguran sam da sam vidio osmogodišnju djevojčicu kako ju je uhvatila, a sudac je rekao da sam ju napucao najjače što sam mogao. Mogao je netko otići kući sa suvenirom, a ovako je meč uništen zbog kazne", rekao je Roddick nakon meča. 




Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.