Federer : "Noć prije finala nisam spavao "

Roger Fderer je poslije nedeljnog final u Parizu otkrio da noč prije finala nije dobro spavao ali to nije zbog toga što je imao tremu pred prvo finale Mastersa u Prizu nego zbog toga što je  jedna od njegove dvije dvogodišnje kćerkice plakala i  probudila ga u 4 sata ujutru .

" Deslio se mnogo puta da me probudi u sred noći ove godine ali nije da sam bio 25 puta ovdje u finalu" rekao je on.
" Nadao sam se da če u toku noći sve biti u redu ali odjednom sam začuo plać i trčao s Mirkom u  njihovu sobu da vidim da li je sve u redu.  Ona je rekla :  "Povedimo je u naš krevet" . 
Rekao sam : Ok , napravimo to .Nisam se ni suprostvio samo sam rekao ok pa ne mogu se svađati u 4 sata ujutru s njom."- šalio se Federer

Sve ove slatke muke bile su zaboravljene kada je Roger pobjedio Tsongu u finalu Mastersa u Parizu.

" Na kraju sve je bila kako treba i sretan sam" rekao je Roger kroz smjeh.
" Dogodilo se da me kčerka probudi nekoliko puta ove sedmice i pomislio sam to je dobar znak i večeras"

Federer je spomenuo da se borio i sa težinom samog trofeja BNP Parisbas Mastersa.

" Zamalo su mi popucali bicepsi " šalio se Federer. 
" Imam još 2 ili 3 trofea koju su mnogo teški. Jedan je iz Gstaada . Tamo sam dobio stjenu jedva sam je podigao . Bilo je još mjesta gdje sam jedva podigao trofej ali dargo mi je što sam ovaj uspio podići. Ovaj je od čelika pa možete zamisliti koliko je težak i koliko sam ja zapravo snažan" - šalio se Federer

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.