Federer : " Oduševljen sam svojom igrom"

Rodžer Federer rekao je da je oduševljen činjenicom da je prvi put u karijeri osvojio Masters u Parizu.
Švajcarac je u finalu pobedio Žoa Vilfreda Congu sa 2:0 u setovima.

„Oduševljen sam što sam igrao tako dobro od početka do kraja turnira. Praktično, od prvog udarca protiv Manarina pa sve do kraja. Imao sam mnogo pokušaja da osvojim ovaj turnir i iz nekog razloga nisam to ranije uspeo da uradim. Osećaj je sjajan, ovo je posebna pobeda“, rekao je Federer.

Federer je postao prvi teniser koji je igrao finala na svih devet turnira Masters serije, a ovo mu je 18. titula. Izjednačio se sa Agasijem, a ispred je samo Nadal sa 19. Prvi put u istoriji turnira Masters serije neko od prva četiri tenisera sveta je trijumfovao na svih devet turnira u sezoni.

Ključni momenat u finalu dogodio se na samom početku meča. Federer je spasao dve brejk prilike (jednu uz pomoć linijskog sudije), a onda je odmah napravio brejk.

„Moguće je da su pravo ta dva gema i odlučila meč, to mi je dalo veliko samopouzdanje. Uspevao sam da pritisnem Žoa i da igram agresivno. Imao sam nekoliko manjih padova u drugom setu, nisam servirao dobro, ali sam najbolje sačuvao za kraj. Odigrao sam dobar taj-brejk i pobedio sam.“

Federer je neporažen od US opena i mitskog polufinala protiv Novaka Đokovića. Trofej osvojen u bazelu je bio prvi nakon deset meseci za Švajcarca.

„Igram dobro već nekoliko meseci. Možda nisam osvojio US open ali svi znamo da sam bio na jedan poen od finala a onda ko zna? Ali, Novak je uspeo da se vrati u tom sjajnom meču. I pre toga mislim da sam imao neke veoma dobre momente, kao na primer na Vimbldonu ili Rolan Garosu. Ove godine doživeo sam neke veoma teške poraze, ali nastavio sam da verujem da godina još nije godtova, da mogu da je završim u dobrom ritmu.“

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.