Federer: Iza mene je ljeto iz snova

Prvi teniser svijeta Roger Federer izjavio je da se nada da će moći da nastupi i na Igrama u Rio de Žanejru 2016. godine.

Nisam još siguran, ima četiri godine do tada. U međuvremenu mogu čak i da se povučem, pa da se vratim. Ali neću to učiniti, nastaviću da igram. Nadam se da mogu da zaigram u Riju. Tada ću imati 35 godina, moguće je, ali videćemo kako će se stvari odvijati“.

Federer je nedavno osvojio Vimbldon i vratio se na prvo mesto na ATP listi, a u finalu OI izgubio je od Endija Marija.

„Bio sam veoma razočaran tri do pet minuta. Bio sam u sobi čekajući ceremoniju i video sam koliko su Del Potro i Mari srećni. Bio sam u sredini i jedini koji je toga dana izgubio. Mislio sam: ’Hm, sada mogu da budem ili ekstremno tužan ili ekstremno ponosan i srećan’. Odlučio sam da budem srećan i ponosan“.

„Iza mene je leto iz snova – osvojio sam Vimbldon i vratio se na prvo mesto, a u finalu OI naleteo sam na boljeg igrača. Srebro je maksimum koji sam ovoga puta mogao da izvučem, mislim da je Mari igrao odlično. Pokazao je da je šampion, vratio se posle poraza u finalu Vimbldona, to je obeležje šampiona. Oduvek sam znao da ima to u sebi, ali sada nije dozvolio sebi da bude uzrujan i razočaran zbog poraza na Vimbldonu“, dodao je Federer.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.