Serena Vilijams: "Nikad nisam voljela sport"

Bivša prva teniserka Serena Vilijams izjavila je posle pobede na startu turnira u Brizbejnu da uopšte ne voli sport.
Mlađa od sestara Vilijams u prvom kolu u australijskom gradu slavila je protiv Južnoafrikanke Šanel Šipers sa 6:2, 6:3 i u narednoj rundi je očekuje duel sa Bojanom Jovanovski.

“Nikada nisam volela sport i uopšte mi nije jasno kako sam postala sportistkinja”, rekla je Vilijamsova, inače osvajačica 13 Gren slem titular u singlu, 12 u dublu, i dve zlatne olimpijske medalje.

“Ne volim da vežbam i ne volim ništa što ima veze sa tim. Ali, ako nešto ima veze sa sedenjem i šopingom, u tome sam odlična. Treninzi su uvek bili moja Ahilova peta”, dodala je Vilijamsova.

30-godišnja američka teniserka rekla je da je ove godine smanjila broj turnira na kojima će učestvovati da bi što duže odložila povlačenje.

“Kod mene je to vezano za motivaciju, a ne za sposobnost ili nešto drugo. Dok god je motivacija tu, sve će biti u redu. Ove godine neću imati popunjen raspored, želim da radim i neke druge stvari i mislim da ću tako ostati motivisana. Oduvek se spremam za život posle tenisa, ali ne želim da ga napustim u skorije vreme”, naglasila je Vilijamsova.

Nema komentara

Komentari predstavljaju lične stavove i mišljenja posjetitelja stranice, a nikako stav stranice, novinara i administratora....

Pokreće Blogger.